2014. december 1., hétfő

3.rész Az érdekes fiú és a sárkánya (1.Rész )

Az Előző rész tartalmából: A kis Nyalóka a Rettenetes Rém. Astrid megmutatta a hazát Ahol lakni fogok Egy darabig.

Reggel felkelek Rettenetes Remek dalolnak a háztetön. Egyszer szerint csak hallom a hogy Astrid beront a szobába.
-Oké Ha fent vagy akkor kezdhetjük a kiképzésedet !!!!
-Még Nem vagyok Fent Keltsél Fel negyedjövöhéten !!!!! Mondtam ezt úgy a hogy a fejem a párnába nyomtam.
-Jó Ha nem Akarsz megtanulni repülni Égugrón akkorrrr ...
Mire meghalotam ezt kiugrottam ágyból és olyan gyorsan szaladtam le a lépcsőn  hogy észre sem vettem a hogy kint vagyok.
Astrid mondta a hogy a sárkány suli hoz  mennyek .Mert ot találom Valkát és Felhöugrót.
- Gyere Égugró ma megtanulok rajtad repülni.
Elsétáltunk a sárkány sulihoz, meg kel hagyni mesze van.
-Na Végre a hogy itvagy mi tartót ennyi ideig ??
-Tudod Valka az hogy.....hagyjuk
-Jolvan Először is páncélt készítünk neked .
-Hurrá!! :-) :-) :-)
Elmentünk Bélhangos kovács műhelyébe és ott megtaláltuk ami kell : Vastagabb bördarabokat , Vékonyakota , és késztetem egy olyanféle szerkezetet aminek az egyik vége Szörnyen nagy Rémség nyállal van megtöltve és a másik vége Fertelmes Cipzár hát gázzal van feltöltve. Utána egy Pajzsot és egy ugyanolyan botot mint Valkának van csak nekem nem kék hanem zöld csíkok voltak benne.
Készen is vagyunk .Valami káprázatos let

-Jolvan mivel most már mindened megvan hogy tudj repülni ezért most bele is vághatunk

1-szőr is mássz fel a sárkányod hátára.

2-szór a botodal támaszt ki magadat.

3-adszor mond a a Sárkányodnak hogy fel és repülsz is .

Megismételtem és sikerült is . Próbálkoztam utánozni Valkát de nem nagyon sikerült.


Egyszer csak egy éles kanyarban elkezdtem zuhanni le a Sárkányomról Valka a kezét nyujtota értem de már nem ért el .

Már csak  40-métere voltam a földtől mikor kinyitottam a szárnyas ruhámat. És felrepültem
Valka mellé.  Hátamra fordultam és néztem a kék eget .Ő nézett engem és nem érette hogy most mi van.
-Ez káprázatos !!
Megfordultam és egy óriási kő oszlop volt előttem .
-Volt eddig!!
-Égugró !!!!!!!!!!!!!!!!!


                            Folyt.köv











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése