2014. december 6., szombat

3.rész Az érdekes fiú és a sárkány ( 2. rész )

Az előző rész tartalmából : Megtanultam páncélt készíteni és repülni Égugron . Valami balul sült el ezért majdnem az életembe került.

 Bocsi hogy régota nem irtam ezért egy hoszu részt hoztam

Égugró !!!!!!
Égugró már nem tudót utolérni de kilőtt egy tűzlabdát és az lerombolta a köoszlopot.
Becsuktam a szemem és vártam a becsapódást magamban még mondtam is hogy : Jaj meg Auch de semmi nem történt az ég világon semmisem . Semmi mást nem láttam csak korom feketeséget. Aztán csak megláttam a fényt Égugró elkapót engem és megmentet .

-Köszönöm Sky jamp.
- Rssssss egy ilyen érdekes hangot adott ki . Szerintem azt mondta hogy : Szívesen gazdám.
-Égugró holvan Valka  és Felhöugró ????
Egyszer csak egy ismeretlen hangot hallottam .
-Hallottad ezt pajti mi volt ez ???
-Mi a???Az csak nem egy ÉJFURIA ???????
VVVVÍÍÍÍ !!!!  Suttogtam .
Hát pajti nem várhatunk hogy idejöjjön hozzánk a Hibbant-Sziget .
Te ez honnan tud Hibbantról.
Megfordult az az ember és akkor láttam teljesen az arcát Barna haja csillogott a napfényben.A Smaragd zöld szemében elehette veszni annyira szép volt nagyin hasonlitot Kire is várjunk Astrid mondott valamit Valkárol mit is hogy volt egy fia akit elrabolt egy ÉJFURIA  15 éve pont ma és valami bugyuta neve volt Hablaty vagy mi .
Hirtelen az éjfuria rám ugrott és már láttam a kék plazma bomba színét .
Égugró segíts !!!!
Égugró odament az éjfuriához és leszedte rólam és a Fúria gazdája is odajött és megvakarta a sárkányát és az össze eset .
Én viszafoktam a Viharvágomat és lenyugtattam.

-Majdnem megölt a sárkányod !!!
-A tied meg majdnem az én sárkányomat !!!
-Jól van kezdjük elöröl én Skyler vagyok Ő itt Égugró te ki vagy???
-Én 3-adik Hablaty
Akkor ütöt belém a ménykü !!!!
-Véletlenűl hallotam hogy Hibbantot keresed de miért ???
-Igen és mert azt a szigetet márvagy 2 éve.
-Én tudom holvan és ha kel elvezetlek oda.
-Hu ennek nagyon örülnék.
Pont most eben a percben ébredt fel a Furia .
-Ja majd el felejtetem ő it Fogatlan
-Skyler Fogatlan
- Fogatlan Skyler
-Miért fogatlan ha a szája tele van fogakkal.
-Mindegy hagyuk
-Akkor induljunk

Repültük és csak repültünk  uncsi volt aztán ugydöntőtem hogy kiprobálom jó-e még a repülös ruhám ( Csak villogni akartam vele )
- Hablaty te tudtsz repülni ??
-Skyler ugye tisztába vagy vele hogy az ember csak sárkányon tud repülni !!
-Akkor nézz és figyelj !!! Leugrottam Égugrórol és Hablat és Fogatlan csak nézet mire Hablaty is leugrot a sárkányárol .
Ugy  40-50 métere voltunk a víztöl és pont egyszerre nyittuk ki a szárnyas ruhákat és felrepültünk. Néztem Hablatra ő meg rám és elcsodálkozott hogy hogyan tudo ilyett .
Felszáltunk a sárkányainkra .Hablat arcán egy halvány mosoly jelent meg .


-Hu  nem hittem hogy tud rajtam kivül valaki még repülös ruhát késziteni
-Én se
-Jolvan akkor felesz vagy merszezünk ????
-Azt hogyan kell játszani Skyler??
-Felteszem azt a kérdés hogy : Felesz vagy mersz pl: te azt mondod hogy felelsz és én felteszek egy kérdést de ha azt mondod hogy mersz akkor egy feladatot kel teljesitened.
-Oké
-Nos felelsz vagy mersz Habaty???
-Felelek !!
-Miért akarod megkeresni ??
-Mert én ott éltem és 15 éve Fogatlan elrabolt onan ?
-És még egy kérdés : Emlékszel még a Szüleid nevére
Megált bennem az ütö mikor meghallottam...
-Megjöttünk ( VÉGRE)
-ÉJFURIA !!! Támadás !!!!
-Ne Ástris !!!!!!!
-Ő barát !!!!!!!!!! Ugrottam Astrid elé gyoran .

Fogatlan Hablatyal együt leszált .
Valka és Plépofa odarohantak Hablatyhoz és hozzám.
-Plépofa nézd ! Sutogta Valka
-Skyler mi a barátod neve ???
-Ja ő Hablat !! Valkát látva megdőbbent.
-És akár hiszitek akár nem ő it szűletet Hibbanton !!!!!
-Hablat te lennél az ennyi év után ?? Ez lehetetlen.
-Plépofa ő ő ő a Mi fiunk !!
-Anya Apa ti vagytok ???
-Igen fiam mi vagyunk  !!!!!
-Skyler mivel köszönhetném ezt meg ??
-Netán talán hazamehetek és Rozália nénikèmnek a nagy titkaot a Sárkányokrol .
-Igen de csak neki !!!!!
-Igenis Fönök !
-Szia Hablaty .


Hazafelé gondolkoztam hogy mit mondjak az osztálytársaimnak ?? De várjunk van egy sárkányom amival eltudok menni bárhova !!
-Égugró irány Hawaiy !
Mire kettöt pislogtam már ot is voltunk  .
-Hüha!!! Meglököt Éguró
-Najó picit  maradhatunk  !!
Eltel pár óra -Égúgró !!!!! Gyere megünk !!!!!!




Már pont ot voltunk a megyénknél mikor egyszer csak megláttam felülröl egy gigantikus tojást .
-Hagyuk majd viszajövünk Valkával .
-Itvagyunk készülj !!!!

Hirtelen berontotam a házunkban és odaszalatam Roza nénikémhez  .
-Skyler tényleg te vagy az ??
-Igen Roza néni én vagyok az ! Közben könyekben ált a szemem .
-Had mutassak valamit de amit mutatok az titkokban kel tartanod .
Kimentünk és odahivtam Égugrót Roza néni az ájulás szélén ált .
-Nugalom nem bánt  !!!
-Ez miat voltál távol töbmint 5 honapig
-Igen

                              Folyt.Köv










3 megjegyzés: