2014. december 16., kedd

4.rész Az ördög kapuja azaz az 5-ödik osztály (1.rész )

Az előzö rész tartalmábol :  Kiderült hogy Hablaty Valka és Plépofa fia és sikerült a nénikémet az ájulás szélére álitani a sárkányom miatt.

Figyelem !! Mostantol ami vékony betüvel van irva az a való életben is megtörtént .

Miota találkoztam Hablatyal azota eltelt vagy 4 év.Kissé megnött a sárkányom és én is nöttem valamenyit de Égugró vagy 14 métert és ezzel elérte a 20 méter hosszat és az 50 méter szárnyfesztávolságot ez a sok minden egyenlö a kifejlet viharvágo . Azóta Hablaty segit nekem a sárkányok tanulmányozásánál . Pont hétfövolt és osztályfönöki (ezaz :-) ).

-Gyerekek figyelem !!jövöhéten megyünk az ingó kövekhez pákozdra !!!
 Igaz én egy szót sem értetem belöle hiszen rajzolgattam meg persze tanultam a Hibbanti itást



-Pszit!! Skyler !! Halotam egy hongot hátulrol .
-Jeszusom a szivrohamot hoztátok rám . ( Thalia és Dzsezmin ült mögöttem én meg egyedül egy padban ( Hurrá ) )
-Mit rajzolsz ???
-Öm öm öm Semmit  .( 0_0 )
-Okéééssssss .

Utána a lányok ot még valamit sutyogtak denem tom hogy mit :-/

-Ez a lány valamiben sántikál !!!
-Igaz Thalia valami gyanus benne  !!!
-Majd kiderül .


Teltek multakaz orák és egyszer csak vége let a sulinak rohsmtom amilyen gyorsan csak zudtam és kerestem Égugrot .
-Futás Hibbantra mármint repülés de gyorsan!!!
 Vilámgyorsan odaértünk Hibbantra .

-Nos milyen volt a suli ??
-Dög unalom egyépként kösz a kérdést  Hablaty .
-Te veled mi volt ma ??
-Astrid kibékitete az Ikreket megint  Takonypoc meg egésznap a víz tükrébe néute magát Halvér  megint vagy 8 órán át beszélt nekünk a sárkányokrol tudod  a szokásos
-Valka meg .....
-Jut eszemben segitenetek kell !! Most !!
-Miben??
-Hivd ide a sárkány lovasokat Valkátés Plépofát beleértve !!!

Eltelt Max: 20-30 perc és már mindenk ott volt a nagy teremnél.

-Na jó midenki kész van ??
 -Igen . Mondták korusban  .
-Kövesetek !!

Felszáltunk percek alat elérkeztünk a megyémhatárához.

-Nézd Valka ott van az amit mutatni akartam .
Még mindig ott volt 4 év után is  .
-Ezt mikor találad ???
-Vagy 4 éve ???
-Az már nem záp ??
-Migyárt meglátjuk !!

Leszáltunk és csak akkor láttuk meg hogy egy oriási  4 méter magas , 2 méter széles fehéres szürkés , lilás  tojást találtunk .

- De cuki  :-)
-Ne butáskogy Skyler egy tojás higy lehet cuki?
-Csak ugy Kö!!!
-Jolvan jötünk  látuk  én vis6amennék!!
-De nem hagyhatyuk it  hiszen ha kikel riszkezekbe kerül akkor nagy lesz a baj !!!!!
-De hisz 3-4 tonát nyom Skyler ez lehetetlen !!
-Ha öszefogunk akkor bármire képesek leszünk !!Mit szoltok hozzá ??
-Jólvan
-Belegyezek
-Akor én is . Jelentkezet Valka Hablaty és Astrid után .
-Kö,Fa,Takonypoc,Halvér  ? beleegyeztek ??
-Egye Fene beleegyezek  de csak azért mert lehet higy egy uj fajrol van szó.!!
-Legyen .mondták egyszere az ikrek .
-Takonypoc ??
-Haj legyen de ha uj faj én adok neki nevet !
-Nem én adok neki mivel éntaláltam meg !!!
-Rendben -_-


-Na én hozok kötelet Ti probáljárok megemelni!
-Égugró!!!!!!
-Égugró: Mi van ????
-Gyere hazamegyünk !!
-Égugró:Jippi !!!

Vilámgyorsan hazamentem megtalálta és már repültünk Hablatyékhoz !!!

-Na jó egy-ketö-hháárom !!
-Meglepöen könyü !!
-Most mi legyen ???
-Vigyük el .........Hibbantra ?????
-De mi van ha nagyobranö mint a Sziget és eltapossa ??
-Proba szerencse Hablaty .

Elvitük Hibbantra és beoszotuk hogy ki mikor vigyáz rá !
Tegnap Astrid azelött Hablaty am meg én .

-Na jó Kis Nagy tojás ma én vigyázok rád !!
Leültem mellé és gondolkodtam hogy mi legyen a fajtálya neve .
Egyszrr csak megmotzdult a tojás !!!


H-H-H-A-A-A-B-B-B-L-L-L-A-A-A-T-T-T-Y-Y-Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





 FOLYT KÖV......











1 megjegyzés: