2014. november 28., péntek

2.rész A Sziget

Az Előző rész tartalmábol: A lény ami elrabolt
lehet hogy nem is veszélyes. Megismertem Astridot és Valkát.

Amit láttam AZ csodálatos volt . Mindenüt olyan érdekes lények és emberek . Ami teljesen ledöbentetet hogy ök mind együt élnek ,Dolgoznak ,és a legföbb hogy Barátkoznak . Hirtelen megpillantotam egy 60 centiméteres Zöldes, Pirosos tojást .Felkaptam és elkeztem vele futkározni .
-Hé Hé Hé ne futkos azzal a tojással még a végén ..
-Mi? Felrobban vagy im ??
-Pontosan  ted le és figyelj .
Halgatam Astridra és  letetem a tojást.
Néhány perc mulva a tojás felrobbant.
A tojásbol kikelt egy pici Pirosos ,Zöldes szárnyas gyík .
-De aranyos .!!!!? :-) Pontosan mi is ez  ??
- Ez kérlek szépen egy Rettenetes rém.
-És most mi lesz vele ????
-Azt te dönröd el.
-Hogy miért én ???
-Mert te futkostál vele és mert téged látot meg elsöként .
Nevet kéne neki adni .
-Ööööm legyen Nyaloka !!!
-Jó név most elöször is  beszélj hozzá.
-Jolvan . Szia Nyaloka én Skyler vagyok Slyler Storme. De most foglalkozzunk a SAJÁT sárkányodal.
Elöször is szerezni kellene egy SAJÁT sárkányt.
De hisz neked van sárkányod -és rámutator arra a lila sárkányra (viharszelö )


-Nevet kéne neki adni a sárkányodnak ! !!
-Legyen legyen ööööm... Égugró.

Astrid és Valka körbevezetet a Szigeten és elmondot pár dolgot a sárkányokrol. Utána Astrid megmutata a házat ahol lakni fogok egy darabig.

                          Folytassam ??????


Kövi rész holnap ha akarjátok.




-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése