2014. november 26., szerda

1.rész Érdekes lény és a sziget

Négy évvel  ezelött mikor 3-om éves voltam a szüleimkimentek dolgozni külföldre én meg Róza nénikémnél lettem letéve .Eltelt 4 esztendöa szüleim magán tanárt akartak nekem de Rózanénikém meggyözte a szüleet hogy járjak normál suliba igy is lett. Elsö nap let két legjob barátom Thalia és Dzsezmin.
Miután végevolt a sulinak  mentem haza a házunk egy hossz ut végén volt . Az ut felénél
haottam valamit amit eddig nem tapasztaltam.
Ez igy  folytatodot 3-om napon át. Aztát a 4-edik napon mikor mentem haza . Megint hallotam azt a hangot és egy nagy árnyékot majd egyre távolab és távolabb let a föld miire észbekaptam  a felhök felez jártunk. Furcsa lény volt 2 pár szárnyaoriási larmokban végzödóttcak csak 1 pár lába volt és a szine valmi gyönyörü volt halványas lila  a kedvenc szinem . Eltelt vagy egy fél ota de lehet hogy egy óra nem tudtam . Egyszer csak megláttam egy kissebb szigetet a legy odatartot. Üvöltött egyet és leszált egy téren ( mármint talán tér mivem nem ismertem a szigetet ). Körbevet többmint 50-en izmos ember  és elájultam .......
Mikor felébredtem egy kifaházban találtammagam az ablakon ben ézett az a lény ami elrabolt  forgata a fejét és rám nézetz . Hirtelen ottermett mellete  a pontos mása csak nagyobb volt ,ö olyan barack szinü volt lehet  hogy  ö a kocsi lilának az egyik rokona .
Egyszer csak lépeket hallotam meg alk beszélgetést
-Bisztos hogy ö az
-Bisztos
Egyszer csak belépet a szobába egy 20 év  körüli lány szöke haja pontosan ugysnugy bevolt fonva mint az enyém.Utána egy 45év körüli nö jött ne neki barna haja és smaragd zöld szem volt.Odajött hozzám a szőke haju lány
-Szia hogy hivnak
-Skyler Storm . És te kivagy
-Megmontam -sugtogta halkan a barna haju nö a szőkének
-A nevem Astrid a melletem lévö hölgy ő Vala.
Astrid kivezetet a szobábol és amit láttam az csodálatos volt ......
                         Folytassam ??????

2 megjegyzés: