2015. február 14., szombat

4.Rész Az Ördög kapuja azaz az 5-ödik osztály ( 4.rész )

Elözö rész tartalmábol : A kis Gnuvadom Jégköpö picit félénk .


Másnap reggel egy olyan Durranás milyat kiestem az ágybol !!!

-Áuch!! -bevertem a fejem !
-Égugró!! Holvagy ???

-Égugró:Itt vagyok de  valami büzlik a Szigeten !
-Ja gyere !!
Leakartam menni a lépcsön de sikitot valaki én erre le estem !

-BASZUS MA MINDENHONNAN LE FOGOK ESNI ????????????
-Égugró : Ja  :-D

Kimentünk és amit láttunk !!

-Mi...................................a.....SZENT TOHR TÖRTÉNT VELETEK ?????
-UGY NÉZTEK KI MINT A 12 ÉVESEK !!


-NEMTUDOM DE A SÁRKÁNYOK  ELTÜNTEK!!
-Égugró és Felhöugró meg Fejtörö,Morga sem tüntek el !!
-Ti boldoguljatok én megkeresem a sárkányokat !!
-Várj !!Mehetek??-szolalt meg Hablaty
-Gyere !!
-Hova is megünk ??
-Megnézzük hogy Jégköpö itt van még !




 -Jó  ö még itt van !!
-VÁÁÁÁÁÁ!!  ÉGUGRÓ HOVA MÉSZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-ÉGUGRÓ NEM HALLASZ ?????!!!
-Égugró: Csak kövess !!


Követük !



Egy nagy  sárkány tőmeghez érkeztünk akik egy vulkán belsejébe tartotak  !


- ÉGUGRÓ !! HOVAMÉSZ ????  :O :O :O
-Égugró: Halgasatok !
-Jó

Egy bejárathoz tartotunk mikor megláttam hogy a sok sárkány Halakat,Halott Birkákat visz !

Be értünk a vulkán belsejébe és láttuk hogy egy csomo sárkany a falakom sziklakon ál.

-Égugró oda vigyél minket !
-Égugró : Jó !

Leszaltunk egy szikla mögött .

-Hablaty :FOGATLAN !!!!!!!!  :-)
-Fogatlan : HABLATY ??!!!

egymashoz futott a 2 barát,és elkeztek sirni :')
 -Gyere Fogatlan menyünk :')


Pont felszált Hablaty és Fogatlan a levegöbe....mikor egy oriási sárkány a vulkán bugyraibol felbukkant és szerencsétlen Fogatlan Bal farok szárnyát letépve a méjbe ment a fenevad !

-Hablat:SKYLER !!!!!!!!!

 Fogatlan a Bal farok szárnya nélkül képtelen volt a repülésre ,Zuhantak le a mélybe , De   titogzatos modon megjelent egy Lány . Félelmet nem ismerve belevet magát a mélybe !
Pár másodperc mulva egy érdekes Éjfuria hozta ki a ködös sárkány fészekböl Fogatlant és  Hablatyot !!! Letette a 2 barátot és akkor vettem hogy Hablaty Bal lábát is leharapta az a Fenevad ! :'( :'( :'(
 Az ismeretlen Furya elment egy szikla mögöt és mikor kijött...............nem egy sárkány volt !






























5 megjegyzés: