2015. január 20., kedd

4.rész Az Ördög kapuja azaz 5-ödik osztály ( 3.rész )

Elözörész tartalmábol: Kikelt a kis nagy fioka de kiderült hogy nincs szárnya !


-Az lehetetlen hogy nincsen szárny !!!
-Minden sárkánynak van szárnya!!

-De ennek nincs !!
-Mindegy szolj a többieknek !!
-Megyek  !

                       *     Pár perc mulva  *

-Mit akarsz Skyler ??? Szolalt meg  Köfej és Fafej
-Igazuk van hajnali 2 óra van !!! Astrid is megszolalt !
-Hal *ásit* vér holvan ???
-Takony poc ne nézd folyton magad a tükörbe !!
 -Na szoval mit akarsz Skyler !!

Ekkor  megjelenik a Kis nagy Fioka !! ^-^
Féltek megfordulni !

-Srácok ö itt Jégköpö !

-Jégköpö  ül !
-Ök itt a  barátaim !

-Astrid
-Köfej És Fafej
-Takonypoc
-És Halvér
-Meg Hablaty
-Várjunk hol fog lakni ?? Szolalt meg Hablaty !
-Jó kérdés de szerintem  egy darabig a Hosszu parton fog lenni és ga nagyobb lesz akkor egy szigetre elvisszük !
-Értem !!!
-Látom álmosak vagytok megyetekaludni !!

-Nemkel 2× mondanod !!
- De ki vigyáz a Sárkanyra ??
-Majd én !!


                          * Pár perc mulva *
-Jolvan ! Gyere Jégköpö!!
-Jégköpö:  De itt sötét van és egyedül vagyok !
-Én :  Ja Jégköpö !!  Akkor gyere velem !!
-Jégköpö: Okés ^-^
-Én : De vegyél fel a hátadra !!
-Jégköpö :Okés gyere !!
Felültem a hátára nagyon szép volt a kilátàs !! ^-^
-Jégköpö:Hova mennyünk ??
-Én :A vizbe !! Indulás !
-Jégköpö :Nem lesz hideg ??
-Én : Jaj Jégköpö ne légy nyámnyila !!

Elindultunk a vizbe!

-Jégköpö:És most hova ?
-Én : A Szgetet körbe usszuk !!

Körbe usztuk a szigetet

-Én : Álj  ! Itt jó lesz itt van nem mesze a falu széle a Sárkanyok is itt vannak meg villágossag is van !

-Jégköpö: Jolvan megteszi !
-Én: Olyen makacs vagy mint egy Gnu de Vad is vagy !! Megvan a Fajod neve legyen Gnuvad !!!
-A Gnuvad :Nekem jó !!!
-Én :Nekem mennem kell de holnap jövök kis nagy fiokám!!!
-A Gnuvad:  Jolvan  de nem bisztos hogy el tudok aludni !

Mire megfordultam a Gnuvad már aludt ! ^-^



























































 





























Ezzekel a képekkel bucsuznák !
Tudom hogy pipi lett ez a rész de  Tanulnok kell az a ..........Törit meg +-ba a Toldit is kène tanulnom!
Igérem a Gnuvadomra hogy a kövi rész hosszab és jobb lesz meg megtudhatjátok hogy mi történik ha Gothy kikever egy ismeretlen  ba italt upsz már is sokat mondtam  ! *.*



Nos szoval sziasztok !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése