2015. március 16., hétfő

4.Rész Az ördőg kapuja azaz az 5. osztály (5.Rész )

Előzö rész tartalmábol  : Minden sárkány eltünt Hibbant-rol . Hablatyal elmentünk megkeresni öket és Sikerült is . Fogi és Hablaty egymásra találtak de jöt egy nagy állat és Fogi Bal farok Szárnyát letépte meg Hablaty lábabol is falatozott az a dög . És közben segitségünkre jött egy Lány aki kimentette Hablatyot és Fogit a Halál karmai kőzűl .


Mikor az az éjfuri kijött a Csepkő mögül elált a szavam .... egy Lány volt

-Ki vagy ?-kédeztem
-Az  most mindegy a barátaidat haza kell vinni vagy a fiu-nak elvérzik a lába ,A sárkanyának meg  elfertőződhet a sebe !!!-Mondta aggodoan a Lány
-Igazad van de legalább mond meg a neved kérlek -Mondtam majd felkaptam Hablatyot
-Rebeka...Rebekafury -Mondta mire elkerekedtek a szemeim
-Te csak egy legenda vagy a Történelemben az első 2 vérü a világon éjfuria és Ember !!-montam és kőzben kicipeltük Fogit Égugro-hoz
-Még is itt vagyok láthatod -Mondta
-Skylere -Mondta Hablaty  majd átölelt
-Nyugi Hablaty nem lesz baj  :'( -Mondtam majd kigördült egy köny a szememböl


Felszáltunk és ahogy tudtun Hibbant-ra  sietünk.. kis idő mulva meg is érkeztünk..

-PLÉPOFA !!!! VALKA !!!! GOTHHY !!!!! GYORSAN !!!!! GYERTEK !!!!-orditottam
-Mi a baj Skyler ??-Ekkor meglátták hogy a kezem véres és Habalaty is meg Fogatlan , és Égugro háta is
-Mi tötént ??-Rohant oda Valka fiához majd felkapta és egyenesen a Nagy terembe vitték a sérülteket.

Én kőzben odakint a szakadó esöben sirtam...elkenődőtt a sminkem és mikor megláttam magam a viz tükrében azt hittem hogy egy démon de gyorsan rá ébredtem hogy az én vagok .
Ekkor egy sárkány felém repült..és Szárnyaival védett az esö ellen .

-Hát te ki vagy kis...Ez...ez..egy...keverék...??? -Mondtam majd elkerekedett a szemem
A kis sárkány oda dőrgölőzött hozzám és láttam hogy 2 pár szárnya van mikor a tüz elalutd Világitott.. a kezemen éreztem ahogy veszi a levegőt volt mikor jég hideg volt a levegö amit kifujt
volt
mikor Tűzforró  . Mikor meg gyujtották a tüzet akkor làttam hogy halonlit egy éjfuriához csak 2 Pár szárnya volt . nagyon kis szelid sárkany volt igy nem volt sok dolgom hogy megszelidicsem

-Mi lenne ha az lenne a neved hogy Ébenfurt ?? -mondtam mire  Ébenfurt elkezdett ugrándozni..

-Skyler megszeretnék bizni téged valamivel... -Mondta szomorualn Plépofa
-Mivel ????
-Készitenél egy Pot Farok szárnyat Fogatlannak ??
-igen de ezek szerint Fogatlan él de mi van Hablatyal ?? -Kérdeztem aggodoan
-Mindenki jol van csak Hablaty-nak a làbat amputálni kellet . -Mondta szomoruan Plépofa

-Akkor elkészitem a Pot Farok Szárnyat  -Mondtam majd elindultam a Kovács mühely felé...

                 ~~~3 Órá-val később ~~~

-Huh...Kész !!!

Sietem oda adtam Bélhangosnak a Pot Farok Szárnyat és Siettem vissza a Vulkánhoz ami
en a Fenevad aludt.

-Elöszőr mindenkit kiszabaditunk rendben Haver !???
 Égugro csak egy olyan Helyes morgás szerü hangott adott ki..
-Égenfurt te Szétlövődd a Hegyet !!


Ébenfurt szétrobbantota a Hegyet minden sárkny kiszabadult .
Ekkor felbekkant az a Fenevad ami majdnem Megölte Hablaty-ot és Fogatlant

-Égugró !! MOST !! -becsuktam a szemem és vartam hogy Éguro felhergelje a Sárkanyt .

-Na ez szerinted elég volt neki ??
Ekkor a Fenevad felelkedett  a levegöben..
 -Akkor vágjunk bele !
Elkeztünk a kis szigetek közőtt Szlamomozni és sikerült is Kifáraszrani a Fenevadatt ....

-MOST !!!! ÉGUGRÓ !!!!!-Mobdtam és egyenesen lefele zuhantunk
-ÉBENFURT !!!! PLAZMA BOLMBA !!!! -Ébenfurt lött egy Plazma bombát egyenesen  a Fenevad Szájába ami kigyuladt  .. a Földtöl legalább 10m voltunk én és Égugro is elájultunk .

Ájultságom közben láttam két  Fiut  akik harcolnak Az egyiknek Szőke haja volt Aranybarna szemei  A másiknak meg Piros szinte vörős haja és Szürke szemei . Pàncél volt rajtuk és a Háttérben egy Piros És egy Kék sárkany küzdött és a Sárkanyok között rengeteg Katona..


                       ~~~1 Héttel késöbb ~~~

-Vajon még él ??-Hallotam Köfej hangját
-Szerintem nem -Szolalt Meg Fafej
-KUSSOLJATOK -Astrid fejencsapta az ikreket mármint gondolom mert olyan hanja volt
-Anya nézd ébredezik ...!-Hablaty hangját hallotam

Kinyitottam A Szememm mindenki ott volt körülöttem majdnem mindenki
-Hol van Ébenfurt ?? -Kérdeztem halkan
-Az életével mentett meg téged....De azt mondta hogy ezt amikor felébredtsz akkor adjuk oda...

Hablat egy Lila tojást adott Plépofa egy nyakláncott Vslka meg egy Palackott amiben valami lila világitó lötty volt

A nyaklancot felvettem a Tojást meg a Szekrényemre raktam a Palackal együtt


Vagy 3 Héten keresztül sirtam Ébenfurt után

Mikor nem Sirtam azon gondolkoztam mit jelenthettet amit láttam a 2 fiu meg a Harc és a Pitos meg Kék sárkány ? :/ :/ // // :/ // :/



Ezer Bocs hogy sokatt kelet várni a 4.Rész végére de az átkozott Suli :'(  
Az egyetlen jo dolog a suliban az hogy ott vsnnak a barátaim mármint azok akik még nem taszitottak ki  :/ :(  

Ba de mindegy Remélem   izgulzok hogy Mit jelenethrt Skyler Álma mikőzben Elájult... 


Lehet hogy 2-3 hét mulva lesz csak kövi rész mert azt a Nyamvat Toldit kell tanulnom majd delmondanom :p Legyen átkozott Arany János hogy megirta a Toldit ! :( :) 



Na de megyek Mindenkinek Sok puszi !!
Kösz hogy sokan olvasátok a blogom ! ;)





2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett! Az ikrek-fejencsapós részén leestem az ágyról :D
    Szegény Ébenfurt :(
    Csak így tovább!
    Vick
    Csak igy

    VálaszTörlés
  2. Köszi Vick :) ^v^
    De nyugi Folytatom

    VálaszTörlés